100% ייצור כחול לבן 

שירות לקוחות:
077-99-77-802

עלות ארון פתיחה

עלות ארון פתיחה

מדוע ארונות פתיחה זולים משמעותית מארונות הזזה? מהם הדברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים ארון פתיחה?

ארונות פתיחה הם ארונות בעלי מנגנון פשוט והם נפתחים כדלת רגילה, להבדיל מארונות ההזזה שבהם הדלת נפתחת על מסילה. יש יתרונות רבים לארונות הפתיחה והמשמעותי ביניהם הוא המחיר הנמוך שלהם לעומת ארונות אחרים. עלות ארון פתיחה כמעט תמיד תהיה פחותה מעלות ארון הזזה.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים ארון פתיחה?

רבים שואלים את עצמם האם כדאי להם לרכוש ארון פתיחה או ארון הזזה והתשובה לכך פשוטה: ארון פתיחה מתאים לבתים עם מראה עיצובי כפרי או קלאסי וארון הזזה מתאים לבתים בעלי עיצוב מודרני יותר. כמו כן, ארון פתיחה מתאים לחדרים שאינם קטנים מידי, שכן פתיחת הדלתות צריכה להיות נוחה.

לארונות פתיחה יש יתרונות רבים – ואחד מהם הוא שניתן לתקנם בקלות ובעלויות נמוכות מאוד ביחס לארונות הזזה (אשר בהם המנגנון מסובך ויקר יותר) – ובדרך כלל גם ניתן לתקן ארונות פתיחה באופן עצמאי.

מה עוד ישפיע על עלות ארון פתיחה

המשתנים הנוספים שישפיעו על ארונות הפתיחה הם:

  • גודל – ככל שישנן יותר דלתות בארון כך עלותו תהיה גבוהה יותר.
  • החומר ממנו הארון עשוי – ישנם חומרים שונים מהם עשויים ארונות והם משפיעים על מחיר הארון. עץ מלא הנו חומר גלם יקר יחסית, ישנן עץ סנדוויץ', ישנה שיטה של מלמין יצוק ולוח סיבית דחוס. ככל שחומר הגלם יהיה איכותי יותר כך עלותו תהיה גבוהה יותר.
  • אלמנטים נוספים בארון – עלות ארון פתיחה יכולה להיות מושפעת גם מאלמנטים נוספים בארון, לדוגמה: תוספת של מראה פנימית או חיצונית בארון ומגירות אחסון.
  • עיצוב – ככל שעיצוב הארון יהיה מיוחד ויכלול יותר אלמנטים כך עלות הארון תעלה. ישנם ארונות עם מראה אותנטי, עם גילופים בעץ, עם ידיות מעוצבות ייחודיות וכדומה.

בוחרים את הטוב ביותר עבור הבית

חברתנו מתמחה בתחום הריהוט לבית כבר שנים רבות ולנו מגוון רחב של רהיטים באיכות מעולה. אנו מחזיקים במגוון רחב של ארונות פתיחה, לכל חדר בבית ולכל שימוש ונציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותך בכל שאלה ולסייע לך לבצע את הקנייה הנכונה ביותר.

הסטנדרטים שלנו באיכות ובשירות הנם גבוהים ביותר והדבר החשוב לנו ביותר הוא שהלקוחות שלנו ייהנו מהריהוט במשך שנים רבות. אם יש לך שאלות בנושא עלות ארון פתיחה אנו מציעים לך להיכנס ולהתרשם ממגוון ארונות הפתיחה שלנו בחנות, לבצע הזמנה אונליין באתר או פשוט להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם.

למגוון הרהיטים לבית שתוכלו למצוא אצלנו.

Facebook
Pinterest
LinkedIn
Twitter

פוסטים נוספים

עיצוב ארונות הזזה

עיצוב ארונות הזזה

אם אתם רוצים לחדש את פתרונות האחסון אצלכם בבית בוודאי כבר נתקלתם בפתרון של ארונות הזזה, ארונות מיוחדים ומגניבים ששומרים על הסטייל, הסדר והארגון בכל

תיקון ארונות הזזה

תיקון ארונות הזזה

ארונות הזזה הם, ככל הנראה, הארונות האהובים ביותר בישראל. הם משלבים נוחות, פרקטיות, עיצוב וחיסכון במקום. אבל מה קורה כשיש תקלה בארון ההזזה? כל התשובות

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית

התאמת רהיטים לבית – נשמעת כמו משימה קלה, לא? אז זהו, שזה לא תמיד המצב. ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא את הרהיטים שהכי מתאימים

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ

עיצובים מעץ מלווים את האנושות כבר עשרות אם לא מאות שנים. מהרגע שבו למדנו כיצד לעבד את חומר הגלם החשוב הזה ליצירות אומנות שימושיות –

לכל שאלה לחצו להתקשרות דילוג לתוכן